loading...
The weblog of whole space gamers
Astro بازدید : 39 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند Tipard Blu-ray Converter برای تبدیل فرمت دی وی دی و فایل های ویدیویی بلو-ری به فرمت های معمول نظیر DivX, MP4, AVI, 3GP, MPEG, FLV می باشد. این نرم افزار ضمن پشتیبانی از فیلم های HD و حفظ کیفیت آنها در هنگام تبدیل فرمت ، میتواند به عنوان یک نرم افزار تبدیل فرمت کامل نیز مورد استفاده قرار گیرد. Tipard Blu-ray Converter در واقع یک نرم افزار ریپ کننده ویدیوهای بلو-ری می باشد. همانطور که میدانید فیلم های بلو-ری با فرمت های مخصوص در دسترس هستند و برای اینکه بتوان آنها را به راحتی تماشا کرد و همچنین حجم آنها را بدون کاهش کیفیت کم نمود ، نیاز به تبدیل فرمت دارند. Tipard Blu-ray Converter ویژه تبدیل فرمت دیسک های بلو-ری و فایل های ویدیویی اینچنینی می باشد. در هنگام تبدیل فرمت ، این نرم افزار میتواند ویرایش های مورد نیاز شما ، نظیر بریدن قسمتی از فیلم ، چسباندن چند تکه فیلم به یکدیگر ، بریدن صحنه ها Crop , قرار دادن واترمارک برروی فیلم و همچنین قرار دادن زیرنویس روی فیلم و تنظیم نور و رزولوشن تصویر ویدیو را انجام دهد.

 

blu ray converter تبدیل فرمت دی‎وی‌دی و فایل های بلو ری Tipard Blu ray Converter 7.3.6.20651

 

 

Astro بازدید : 48 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Bandicam نرم افزاری کاربردی برای ضبط فیلم از ویدیو،صفحات ویندوز و نرم افزارها و بازی ها می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند به سادگی نسبت به ضبط فیلم از ناحیه ای خاص از روی صفحه ویندوز یا همانطور که گفته شده نسبت به ضبط ویدیو بازی های در حال اجرا اقدام نماید. این نرم افزار با توجه به سازگاری با انواع کارت های گرافیک نظیر nvidia , interl , amd , raedon بسیار سریع و با کیفیت بالا نسبت به ضبط ویدیوها اقدام می نماید. همچنین با پشتیبانی از کدک های MPEG-1, Xvid و MJPEG ویدیوهای با کیفیت تصویر بالا و با پشتیبانی از PCM و MPEG-1 Layer II ضبط صدا در کنار ویدیو را با کیفیت عالی فراهم می سازد. این نرم افزار میتواند ویدیوها را تا رزولوشن 2560*1600 ضبط نماید. همچنین این نرم افزار با کمترین استفاده از CPU/GPU/HDD در هنگام عملکرد سرعت ویندوز را بسیار کمتر از سایر نرم افزارهای مشابه کاهش خواهد داد. در کنار قابلیت ضبط ویدیو توانایی گرفتن اسکرین شات از محیط بازی ها و نرم افزارها و ویندوز با فرمت های BMP, PNG و JPEG نیز امکان پذیر است.

 

bandicam ضبط و تصویری از محیط ویندوز و بازی ها Bandicam 1.9.2.455

 

Astro بازدید : 96 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Xilisoft Audio Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت فایل های صوتی می باشد که ضمن این توانایی دارای امکاناتی نظیر استخراج صدا از فایل های ویدیوی می باشد. این نرم افزار میتواند همزمان چندین فرمت صوتی را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن میتواند یک فایل صوتی را همزمان به چند نوع فرمت فایل صوتی تبدیل کند. قابلیت بریدن و جدا کردن قطعات مختلف یک فایل صوتی و همچنین تبدیل فرمت به طوری که فایل خروجی دارای حجم ثابتی باشد نیز یکی دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار میتواند روی فایل صوتی هنگام تبدیل افکت هایی band pass, chorus, flanger, echo را روی صوت قرار دهد و همچنین صدای موسیقی را تنظیم نماید. در هنگام خروجی گرفتن امکانات نظیر ویرایش تگ های ID3 و همچنین تنظیم کیفیت صدا نیز از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب می شود. برای مشاهده فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

 

Xilisoft Audio Converter مبدل و ویرایشگر صوتی قدرتمند Xilisoft Audio Converter Pro 6.5.0.20131129

 

Astro بازدید : 42 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

حتما شما هم عکس های انیمیشن مانند و متحرکی که چندی است در دنیای وب طرفداران زیادی پیدا کرده است را دیده اید و این سوال برایتان مطرح شده است که چگونه ویدیوها را به این عکس های متحرک تبدیل کنید و شاید به فکر این بوده اید که با تهیه شات های پشت هم از یک ویدیو چنین عکس های متحرکی را بسازید. دانلودها در این مطلب نرم افزاری ویژه برای اینکار را آماده کرده است. Aoao Video to GIF Converter نرم افزاری کارآمد برای تبدیل ویدیو به عکس های متحرک و GIF می باشد. این نرم افزار از ویدیوهای با فرمت AVI, MPEG, MP4, MKV, WMV, MOV, 3GP و… پشتیبانی میکند تا به راحتی آنها را به عکس های متحرک GIF و یا JPG, BMP, TGA, TIFF, PNG تبدیل کنید. این نرم افزار بسیار کارآمد است و نیازی به تبدیل چندین صحنه و چسباندن انها به یکدیگر و در نهایت ایجاد یک عکس متحرک نیست. بلکه این نرم افزار با گرفتن دوره زمانی معین از شما ، آن قسمت از ویدیو را به یک عکس متحرک تبدیل میکند. در هنگام تبدیل امکاناتی نظیر تغییر سایز عکس و همچنین کنترل تعداد فریم ها و حجم عکس نیز در دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

 

Aoao Video to GIF Converter تبدیل ویدیو به انیمیشن های متحرک Aoao Video to GIF Converter 3.3.0.0

 

Astro بازدید : 54 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Any Video Converter Ultimate v5.5.0  جدیدترین  نسخه از نرم افزار معروف Any Video Converter می باشد. این نرم افزار فوق العاده قابلیت تبدیل فرمت هایی چون  AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV و… رابه فرمت های WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP و بسیاری فرمت های دلخواه دیگر  با بهترین کیفیت دارد.همچنین پشتیبانیiPod, iPhone, Zune, PSP و گوشی های همراه از دیگر توانایی های این نرم افزار مفید است . پشتیبانی از فرمت های WMV, AVI و ۳GP در گوشی های همراه و تبدیل آنها دیگر قابلیت این نرم افزار است …

 

Any Video Converter Ultimate مبدل قدرتمند  Any Video Converter Ultimate v5.5.0

 

Astro بازدید : 31 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

VSO Video Converter نرم افزار بسیار کامل برای تبدیل فرمت ویدیویی و صوتی می باشد. این نرم افزار محصول شرکت قدرتمند VSO می باشد. با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری  .avi .divx .flv .mpg .mkv .wmv .xvid Blu-rays DVDs .ac3 .dts .mp3 .wav .wma .flac .mka .ape .mp1 .mp2 .mpa .mpga .mpu .aac .m4a .ma4 .mpc .ogg .ra .ram .rm .aif .wav .wave .au میتواند کاربر را در زمینه تبدیل فرمت بی نیاز کند. همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از انواع زیرنویس ها با فرمت های نظیر srt و Sub میتواند برای ویدیوی شما زیرنویس نیز قرار دهد. نرم افزار دارای پلیر داخلی است تا بتواند ویدیو و یا صوت در حال تبدیل را به کاربر نمایش دهد و پخش کند و همچنین با دارا بودن قابلیت ویرایش های جزئی نظیر تنظیم نور و کنتراست و همچنین چسباندن چندین ویدیو برای تبدیل به یک ویدیو واحد نرم افزار میتواند از نظر ویرایشی به دیگر نرم افزارها بی نیاز باشد. 

 

videoconverter تبدیل فرمت صوتی و تصویری VSO Video Converter 1.1.0.20

 

Astro بازدید : 33 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

DVD Audio Extractor نرم افزاری فوق العاده برای ریپ دی وی دی های صوتی و همچنین استخراج صدا از دی وی دی های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند صدای فیلم های دی وی دی را استخراج کند و با فرمت صوتی نظیر MP3 و OGG ذخیره نماید. همچنین دی وی دی های صوتی که به صورت Audio رایت شده اند را ریپ کند و با فرمت mp3 روی هارد دیسک کاربر کپی نماید. این نرم افزار دارای قابلیت پیش نمایش یا پیش پخش است که این امکان را میدهد تا فقط قسمت های مورد نظر را به فرمت صوتی تبدیل کنید و ضمن صرفه جویی در وقت از نظر حجم فایل تبدیل شده نیز صرفه جویی صورت گیرد. تمامی مراحل در این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله با کالا ویزاردی و به صورت ساده انجام خواهد شد. در نسخه جدید این نرم افزار میتواند ضمن پشتیبانی از فیلم های dvd از فیلم های blu-ray نیز صداهای مورد نظر را استخراج نماید.

 

dvd audio extractor استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.1.3

 

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه دستگاهی برای بازی را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 15,692
  • بازدید کلی : 51,818