loading...
The weblog of whole space gamers
Astro بازدید : 60 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

 

مردی که برای زنده ماندن خود تلاش می کند. دو پسرش، ناامید از درمان پدر بیمارشان، تنها با یک راه حل باقی مانده اند. آن ها باید به سفری بروند تا "مایع حیات" را پیدا کرده و برای پدر خود بیاورند. در این راه، این دو باید به یکدیگر تکیه کرده تا بتوانند زنده بمانند. یکی باید قوی باشد در حالی که دیگری ضعیف است، یکی باید شجاع باشد در حالی که دیگر ترسو است.، آن ها باید … برادر باشند!

Brothers – A Tale of Two Sons PC-FLT

 

Brothers a Tale of two Sons pc cover دانلود بازی Brothers   A Tale of Two Sons برای PC

Astro بازدید : 64 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

 

Memoria عنوان جدید بازی زیبایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Daedalic Entertainment ساخت و عرضه شده است.سبک بازی ماجرایی و RPG بوده و داستان بازی کاملا حماسی و تخیلی میباشد.در اینکه بازی‌های حماسی این روزها بخوبی توانستند نظر گیمرها را بخود جلب کنند شکی نیست.بازی Memoria یکی از بازی‌های حماسی با داستان خلق شده ای است که سازنده آن وقت زیادی برای آن صرف کرده است.شخصیت اول داستان Sadja نام دارد که به شاهزاده جنوبی و قهرمان تاریخ معروف است.جنگ ماگس، مبارزه در وسط یک بیابان غیرقابل سکونت یکی از بزرگترین پیروزهای وی به شما می‌آید.پرنده شکارچی * گرن * تقریبا ۴۵۰ سال پس از جنگ بزرگ زندگی می‌کندو عشق ابدی وی که Nuri نام دارد به یک کلاغ توسط نفرین شیطانی تبدیل شده است.گرن خواستار بازگردانی نور به حالت انسانی خودش است و برای انجام این عمل  به کمک تاجر Fahi که یک شخص کاملا مرموز است نیاز دارد چراکه او دارای قدرت جادویی است.فاهی برای انجام این کار نیاز به حل یک مسئله بزرگ دارد که این مسئله از طرفی به Sadja مربوط میشود و باعث درگیری‌هایی در بین آن‌ها میشود….

Memoria PC-RELOADED

 

Memoria pc cover small دانلود بازی Memoria برای PC

Astro بازدید : 80 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

 

این عنوان آینده از سری کسلوانیا است که یک بازی ماجراجویی فانتزی می باشد.این بازی می تواند چشم اندازی هیجان انگیز باشد زیرا همکاری بین کونامی و کوجیما را پشت سر خود دارد.زمان و محل رخ دادن داستان به ترتیب در قرون وسطی و جنوب اروپا می باشد.سازنده متال گیر سالید ، هیدئو کوجیما نیز در این بازی همکاری دارد اما در نقش های کوچک و یک همکاری گسترده نیست.بازی در ابتدا با نام ارباب سایه (Lords of Shadow) معرفی شد که بعدا کونامی برای تضمین فروش این بازی آن را به سری کسلوانیا وصل کرد. ارباب سایه از ترکیب عناصری مبارزه ، platforming و حل معما تشکیل شده است.بخشی از مبارزات شما با یک شلاق زنجیری به نام pyrokinetic می باشد.حملات این شلاق به دو بخش کوتاه و دوربرد تقسیم می شوند که در تعامل با دیگر سلاح های شما مانند: چاقو ، stakes ، آب مقدس و سایر سلاح های زیست محیطی مثل یک چکش چوبی شکننده می باشد.شلاق قابل ارتقا است ، این سلاح فقط در مبارزه کاربرد ندارد بلکه برای مقاصد اکتشافی مانند ضربه زدن به دیوارهای پوسیده و ایجاد یک شکاف در کل دیوار یا قادر به پیدا کردن آیتم هایی که می توانند توانایی و سلامت شما را افزایش دهند.

Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

castlevania lords of shadow ultimate edition pc cover small دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition برای PC

Astro بازدید : 62 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

 

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

Lost Planet 3 PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lost Planet 3 pc cover small دانلود بازی Lost Planet 3 برای PC

 

Astro بازدید : 51 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (1)

 

داستان بازی ادامه Saints Row The Third است.جایی که شما دیگر یک گانگستر یا یک هنر پیشه نیستید بلکه شما اکنون رئیس جمهور آمریکا هستید. آقای Scott Phillips کارگردان بازی در این باره می گوید:”شما گانگتسر و هنر پیشه بودید.خوب اکنون باید چی کار کنیم؟آیا همین قضیه را ادامه بدهیم.خیر،ما دنبال چیز جدید تری هستیم پس رفتیم سراغ تبدیل شدن به یک رئیس جمهور". البته این رئیس جمهوری زیاد برای شما خوش شانسی نمی آورد.زیرا سیاره شما در خطر است.تعدادی از فضایی ها به واشنگتن حمله می کنند و شما رو می دزدند و با خود به سیاره عجیبی به نام Dominatrix می برند که در آن سیاره شهر Steelport شبیه سازی شده است.اکنون نوبت شما است که حال این ادم فضایی ها را بگیرید و برای بازگشتن به دنیای واقعی تلاش کنید.

Saints Row IV PC-RELOADED

|نسخه فشرده KaOs با حجم ۵.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Saints row IV pc cover small دانلود بازی Saints Row IV برای PC

Astro بازدید : 53 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

 

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified PC-RELOADED

|نسخه فشرده KaOs با حجم ۴.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

The Bureau XCOM Declassified pc cover small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

Astro بازدید : 39 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

 

نسخه جدید بازی بسیار محبوب "اثر نینجا" با نام Mark of the Ninja: Special Edition به گسترش بحث بازی که در فضایی ۲بعدی رمزآلود می باشد، نه تنها با مراحل و ابزارهای جدید، بلکه توسط افزودن اصلاحاتی در سرتاسر بازی می پردازد. این نسخه ی ویژه به بازی کردن Mark of the Ninja به صورتی جدید همراه با تجربه ی تکنیک های تازه و اطلاعات بیشتر از سازندگان بازی که آن را ساخته اند شما را تشویق می کند. آیتم ها و روش های جدیدی که در این نسخه از بازی تعبیه شده اند را می توانید با مهارت های بی نظیر خود کسب نمایید و این آیتم ها در سرتاسر بازی و سطوح مختلف آن موجود هستند. این نسخه از بازی با صحبت کردن نینجا همراه است که توسط افراد مختلف در سرتاسر دنیا به صورت داوطلبانه صورت گرفته است. مرحله های جدید، آیتم های تازه و استایل بازی جدید، و صحبت نمودن در حین بازی از سری تغییراتی است که در این نسخه صورت گرفته است.

Mark of the Ninja: Special Edition PC-SKIDROW

 

Mark of the Ninja Pc cover دانلود بازی Mark of the Ninja: Special Edition برای PC

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه دستگاهی برای بازی را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 15,777
  • بازدید کلی : 51,903