loading...
The weblog of whole space gamers
Astro بازدید : 34 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Amazing Audio Player Enterprise نرم افزاری عالی برای مدیران وبسایت ها و وبلاگ ها و به طور کل وبمستران می باشد که به وسیله آن میتوانند نسبت به ساخت و طراحی پلیرهای صوتی با فناوری html5 و css3 برای وبسایت ها وبلاگ های خود اقدام کنند. به وسیله این نرم افزار نیازی به حتی ۱ خط کدنویسی نیست و تمامی اعمال به صورت بصری و به قول معروف wizard مانند انجام خواهد شد. پلیر طراحی شده توسط این نرم افزار توانایی پخش و لود شدن در تمامی مرورگرها و دستگاه ها نظیر  iPhone, iPad, Android, Firefox, Chrome, Safari, Opera و Internet Explorer را دارا خواهد بود و نیازی به نصب بودن پلاگین خاصی نخواهد داشت چرا که از html5 استفاده کرده است. کاربر میتواند چندین صوت را درون پلیر قرار دهد تا مشاهده کننده یکی را انتخاب کند و این یعنی پشتیبانی از حالت playlist که در پلیر های تحت وب معمولی وجود ندارد. قابلیت تنظیم پخش شدن صوت به صورت اتوماتیک یا پخش random صوت ها نیز در این پلیرها تعبیه شده است. قابلیت استفاده از پلیر ساخته شده به عنوان پلاگین در وردپرس و به عنوان ماژول در جوملا و دروپال نیز گنجانده شده است. تنظیمات گرافیکی برای حالت بصری و ظاهر پلیر نیز بسیار ساده است و درون نرم افزار قابلیت تعریف چنین امکاناتی وجود دارد.

 

amazing audio plyaer طراحی و ساخت پلیر HTML5 تحت وب Amazing Audio Player Enterprise 1.5

 

 

Astro بازدید : 73 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Amazing Slider Enterprise نرم افزاری بسیار عالی و هوشمند برای ساخت و طراحی اسلایدشوهای عکس و ویدیو با استفاده فن آوری جی کوئری (jQuery) برای صفحات وب و وبسایت ها می باشد. این نرم افزار عالی ضمن داشتن قابلیت های بالا در زمینه ساخت اسلایدشوهای جی کوئری که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت میتواند به صورت ویژه برای سیستم های مدیریت محتوای وردپرس،جوملا و دروپال اسلایدشو بسازد. قابلیت وارد ساختن اسلایدشو ساخته شده به نرم افزارهای فرانت پیج و دریم ویور نیز وجود دارد. اسلایدشو ساخته شده توسط این نرم افزار به راحتی روی تمامی دستگاه ها و مرورگرهایی نظیر iPhone, iPad, Android, Windows Phone, Tablet, Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer اجرا خواهد شد. وجود افکت های بصری و انتقالی زیبا نظیر Fade, Cross Fade, Slide, Slice, Blinds, 3D, 3D Horizontal, Blocks and Shuffle باعث می شود اسلایدشو طراحی شده بسیار زیبا و حرفه ای بنظر برسد و در کنار داشتن پوسته و تم های زیبا اسلایدشو از نظر زیبایی بی نظیر خواهد بود. همانطور که گفته شد میتوانید درون اسلایدشو از عکس ها و ویدیوها استفاده کنید ولی قابلیت استفاده همزمان از اینها نیز وجود دارد. نرم افزار در استفاده بسیار ساده است و نیازی به کدنویسی نخواهد بود با این حساب ساخت اسلایدشوهای جی کوئری زیاد سخت نخواهد بود. 

 

Amazing Slider Enterprise ساخت اسلایدشو جی کوئری Amazing Slider Enterprise 1.8

 

 

Astro بازدید : 35 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Blumentals Easy CSS Menu نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت منوهای آبشاری زیبا با استفاده از CSS و بدون نیاز به جاوا اسکریپت می باشد. با این نرم افزار کاربران تازه کار و حرفه ای بدون نیاز به حتی نوشتن یک خط کد میتوانند منوهای معتبر و Valid بسازند که به سادگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همچنین با html5 نیز سازگاری خواهد داشت. منوهای ساخته شده با تمامی مرورگرها سازگاری داشته و به سرعت بارگزاری و لود خواهند شد. کاربر توانایی انتخاب رنگ و اندازه منو او اندازه و قرار دادن آیکون درون منوها را خواهد داشت. منو ساخته شده از نظر کدنویسی ولید بوده و از نظر گوگل نیز استاندارد خواهد بود. بنابراین کاربران به سادگی توسط این نرم افزار میتوانند نسبت به ساخت منوهای آبیشاری برای وبسایت یا وبلاگ خود اقدام کنند و کافی است بعد از ساخت منو آن را در فایل استایل قرار داده و در محل های مورد نظر استفاده نمایند.

 

Blumentals Easy CSS Menu ساخت منوهای سی اس اس Blumentals Easy CSS Menu 3.3

Astro بازدید : 37 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.9 Final

 

Astro بازدید : 37 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium: – سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر – افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد – تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود – دارای قابلیت Pause & Resume – توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود – امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است – امکان نمایش محتویات فایل های زیپ – توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده – دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7

 

Astro بازدید : 26 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

VideoCacheView نرم افزاری فوق العاده کارآمد برای ذخیره ساختن ویدیوها و فایل های صوتی مشاهده و شنیده شده درون مرورگرها می باشد. اگر ویدیو یا صوتی را در مرورگر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر مشاهده یا شنیده اید و امکان دانلود آن را نداشته اید ، میتوانید توسط VideoCacheView درون cache مرورگر و ویندوز خود را به صورت حرفه ای جستجو نموده تا اگر ویدیو یا صوت شنیده شده درون کش وجود داشت به راحتی آن را انتخاب نموده و درون هارد دیسک خود ذخیره کنید تا دیگر نیازی به دانلود یا مشاهده مجدد آن نداشته باشید و در دنیای آفلاین نیز از آن استفاده نمایید. این نرم افزار بسیار ساده است و کافی است بعد از مشاهده نسبت به جستجو اقدام کنید تا فایل های صوتی یا تصویری قابل ذخیره سازی را برایتان لیست نماید و شما نیز انتخاب کنید. توجه نمایید نرم افزار تنها از مرورگرهای Firefox و Internet Explorer پشتیبانی نموده و به راحتی با فرمت های Flv و Swf سازگاری دارد.

 

VideoCacheView ذخیره کردن ویدیوهای مشاهده درون مرورگر VideoCacheView 2.63

 

Astro بازدید : 94 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Flash Player Pro نرم افزاری کامل در زمینه فایل های فلش (swf) می باشد. این نرم افزار ضمن توانایی در پخش فایل های فلش ، قابلیت های لازم جهت مدیریت،تبدیل فرمت، کپچر گرفتن(عکس گرفتن)،دانلود ویدیو و فایل های فلش از اینترنت را دارا می باشد. همچنین توانایی ساخت اسکرین سیورهای فلش نیز در نرم افزار وجود دارد. تمامی این قابلیت ها به کاربر کمک می نماید تا در محیط گرافیکی و ساده نرم افزار نیازهای خود را در زمینه فایل های فلش حل شده ببیند. همانطور که میدانید برخی از فایل های فلش توسط نرم افزارهای معمولی قابل بازگشایی نیستند، در این مواقع میتوانید از نرم افزار Flash Player Pro استفاده نمایید. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید فایل های فلش swf را به exe یا برعکس تبدیل فرمت نمایید. دانلود ویدیو و فایل های فلش از اینترنت نیز مسلماً یکی از بهترین قابلیت های نرم افزار محسوب میگردد،چرا که کمتر نرم افزاری توانایی دانلود فایل های فلش را داراست. لازم به ذکر است توسط این نرم افزار میتوانید بازی های فلش را در ویندوز خود اجرا و انجام دهید. قابلیت فول اسکرین نمایش دادن فایل های فلش نیز در نرم افزار موجود است.

 

Flash Player pro نمایش،دانلود و مدیریت فایل های فلش Flash Player Pro 5.6

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه دستگاهی برای بازی را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 15,776
  • بازدید کلی : 51,902